Medicinsk information og indberetning af bivirkninger
Vi er interesserede i dine spørgsmål og bekymringer
Hvis du ønsker at
… komme med videnskabelige eller medicinske forespørgsler, der vedrører Santens produkter
… indberette en bivirkning af et af Santens produkter
… klage over kvaliteten af et af Santens produkter
Hvis du er patient, så BEMÆRK VENLIGST: Som lægemiddelvirksomhed må vi ikke give personlige medicinske råd til patienter eller patienternes familier. Kontakt venligst din egen læge. Vi besvarer gerne dine øvrige spørgsmål og modtager feedback om vores produkter.
For at vi kan behandle din feedback eller dit spørgsmål, er det vigtigt, at du giver os følgende oplysninger:
- Fornavn og efternavn
- Telefonnummer
- E-mailadresse
- Bopælsland
- Produkt (navn, batchnummer)
- Besked
- Er du ansat i sundhedsvæsenet? Hvis ja, oplys da nærmere.
- Må vi om nødvendigt kontakte dig for at få flere oplysninger? Ønsker du, at vi under alle omstændigheder kontakter dig?
Kontakt telefonisk eller via e-mail:
Lokalt telefonnummer: 89 87 13 35
E-mailadress: medinfo@santen.dk
Compliance reporting
The Speak Up Portal is a confidential reporting platform designed to help the people at Santen, its associates, stakeholders, and other interested parties report any wrongdoings and/or misconduct. It consists of an online portal, a mobile website and toll-free telephone lines through which potential violations of our Code of Practice or other internal and external regulations can be reported. The Speak Up Portal is available 24 hours a day, 7 days a week, and offers a translation service that can handle the language requirements of the global environment in which Santen operates.
Report ethics-related issues anonymously.